2 d’oct. 2010

Me'n vaig al desert.

me'n vaig al desert.
al desertdemimateixa.
no me'n porto res.
resmésqueelresderes.

me'n vaig al desert.
al desertdemimateixa.
no vull trobar-hi res.
resmésqueelresderes.

me'n vaig al desert.

la ciutat
la feina
lestrés,
fes i fes i no deixis de fer.
la ciutat
la feina
lestrés.

me'n vaig al desert.
 
                            sense resmésqueelresderes.

callen les veus
s'esvaeixen les demandes
i les bruixes es fan fum.

                           no porto res
                           no espero res
sóc al desert.

la ciutat
la feina
lestrés,
fes i fes i no deixis de fer.
sóc al desert.
la ciutat
la feina
lestrés,
les bruixes ja són fum.
sóc al desert.
al desertdemimateixa.
on no hi ha veus
no hi ha crits
ni demandes.
fes i fes i no deixis de fer.
les bruixes
no són res.
resmésqueferum.

Sóc al desert.

                    A la ciutat,

                                    A la feina,

Sóc al desert.

                   Al desertdemimateixa.

On no hi ha bruixes,

                   Ni ferum,

                                  I crits i demandes queden lluny.



el dijous, 30 / setembre / 2010 a les 16:39

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada